Щодня шахраї вигадують різноманітні методи, як добратися до чужих коштів, та провокують довірливих громадян на натискання начебто нешкідливих посилань.
Як вберегтися від подібних шахрайських схем та зберегти паролі, а відповідно кошти у власних гаманцях, показано у мультфільмі “Як бути в безпеці в Інтернеті?”
Зокрема, тут розповідають про такі правила безпеки онлайн, як обережність щодо надання особистої інформації онлайн, звітування про тих, хто змушує почуватися незручно або небезпечно в інтернеті, і вивчення налаштувань конфіденційності.
Насамперед,
- Не повідомляйте жодних персональних даних співрозмовникам, які дзвонять вам з невідомих номерів. Будь-які розмови із працівниками банків мають проходити лише у банківській установі або через офіційну гарячу лінію банку.
- Якщо вам зателефонували і повідомили, що ваш близький потрапив у біду, попросіть людину, яка вам зателефонувала, назвати ім’я вашого родича. Спробуйте якнайшвидше передзвонити тому, хто «потребує негайної допомоги» або людям, які можуть бути поруч, і підтвердити або спростувати те, що трапилося.
- Купуйте товар лише у перевірених продавців. Якщо робите це вперше, порадьтеся зі знайомими, які це вже робили. Оплачуйте товар чи послугу після фактичного його отримання (післяплата).