Вранці користувачі Київстар почали повідомляти у соцмережах, що не можуть здійснювати дзвінки і надсилати повідомлення, сайт компанії також не працює. У компанії Київстар заявили, що в роботі оператора мобільного зв’язку стався масштабний збій, відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблеми.
Речниця компанії Ірина Леліченко порадила користувачам скористатися послугою “Національний роумінг”.
Варто:
- Відкрити застосунок Дія, поки користувач під’єднаний до домашнього WiFі, щоб його документи були завантажені.
- Скористатися національним роумінгом − це дозволяє перемикатися між операторами Київстар, Vodafone та lifecell без зміни сім-карт та тарифів.
Як це зробити?
- Вимкніть автовибір мережі (на Android: Налаштування − Мобільна мережа (чи Підключення) − Оператор; на iOS: Параметри − Стільникові дані − Вибір мережі).
- Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar чи Lifecell.
- Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
- Перевірте, чи можна зателефонувати/відправити SMS.