Всі абоненти Київстар, які зранку не могли подзвонити внаслідок збою, отримають бонусні послуги

Всі абоненти Київстар, які зранку не могли подзвонити внаслідок збою, отримають бонусні послуги
Spread the love

Це пообіцяли своїм клієнтам в компанії Київстар сьогодні. Як уже відомо, зранку 3 лютого в мобільного оператора “Київстар” стався масштабний збій. Частина користувачів не могли здійснювати та приймати дзвінки. Крім того, був ускладнений доступ в інтернет для користувачів інтернету від компанії “Київстар”.

Як пояснили у компанії,  збій виник винятково через внутрішню помилку систем під час оновлення програмного забезпечення компанії. У громадян виникали тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466.

Всі абоненти, які мали обмеження дзвінків внаслідок помилки, як компенсацію, автоматично отримають бонусні послуги.

  • Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично, – пообіцяли в Київстарі.

До того ж, на питання користувачів працівники компанії будуть відповідати в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово.

Також у компанії наголосили, що сервіс дзвінків на номери в мережі Київстар та на номер 466 відновлено для абонентів передплати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *