
Це пообіцяли своїм клієнтам в компанії Київстар сьогодні. Як уже відомо, зранку 3 лютого в мобільного оператора “Київстар” стався масштабний збій. Частина користувачів не могли здійснювати та приймати дзвінки. Крім того, був ускладнений доступ в інтернет для користувачів інтернету від компанії “Київстар”.
Як пояснили у компанії, збій виник винятково через внутрішню помилку систем під час оновлення програмного забезпечення компанії. У громадян виникали тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466.
Всі абоненти, які мали обмеження дзвінків внаслідок помилки, як компенсацію, автоматично отримають бонусні послуги.
- Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично, – пообіцяли в Київстарі.
До того ж, на питання користувачів працівники компанії будуть відповідати в особистих повідомленнях спільноти Київстар в соціальних мережах почергово.
Також у компанії наголосили, що сервіс дзвінків на номери в мережі Київстар та на номер 466 відновлено для абонентів передплати.