В Укрзалізниці повідомили про розкрадання колій у Хмільницькому районі: загальна вага розкраденого – 10 тонн

В Укрзалізниці повідомили про розкрадання колій у Хмільницькому районі: загальна вага розкраденого – 10 тонн
Spread the love

В повідомленні йдеться про те, що через розкрадання елементів верхньої будови колії сторонніми особами лише у грудні 2020 р. регіональна філія «Південно-Західна залізниця» зазнала збитків майже на 340 тис. грн. Розкрадання обладнання, від якого залежить безпечне курсування поїздів, становить не лише загрозу для руху, а й потребує залучення додаткових людських та матеріальних ресурсів на відновлення стану колій.

На дільниці Калинівка-Турбів 23 грудня 2020 року через несанкціоноване втручання викрадено наступні матеріали верхньої будови колії: 232 м залізничної нитки типу 2А, 198 металевих підкладок 2А, 594 металевих костилів, 16 металевих накладок, 32 болти в зборі. Загальна вага розкраденого — 10 тонн.

Залізничники Козятинського загону воєнізованої охорони регіональної філії спільно з поліцією України в ході проведення оперативно-розшукових заходів отримали інформацію про те, що викрадені залізничні нитки (колії) можуть бути реалізовані та знаходяться за адресою: вул. Грушевського, 19 (м. Калинівка Вінницькій області), де розташована станція Калинівка-1 регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця».

При перевірці бази рейок виявлено не було, але було виявлено вагон, завантажений металолом (відправник – фірма «Вайтлес» м. Біла Церква). Попередньо виникли підозри, що рейки та деталі верхньої будови колії розміщуються на дні вагона. 30 грудня 2020 р. слідчі Калинівського райвідділу поліції отримали ухвалу суду щодо обшуку вагона. 5 січня 2021 р. силами залізничників, у присутності поліції почали вивантажувати вагон для обшуку. Під листами металу вже виявлено накладки.

Пресслужба Укрзалізниці наголошує,  що крадіжки та демонтування верхньої будови колії дедалі частіше здійснюються організованими групами. Їх дії призводять до збоїв у русі поїздів та загрожують безпечному перевізному процесу, завдають значних матеріальних збитків не лише через потребу у відновленні колій, а й через прострочення часу доставки вантажів.

Фото – uk.ruarrijoseph.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *