
Сьогодні в залі засідань Хмільницької райдержадміністрації відбулося засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
В ході роботи було розглянуто питання про стан захворюваності на гостру респіраторну хворобу СОVID -19, спричинену коронавірусом SARS – СоV-2 в загальноосвітніх навчальних закладах району.
Станом на 9 листопада 2020 року в учня 11–го класу ЗОШ І-ІІІ ст. с. Уланів підтверджено захворювання на гостру респіраторну хворобу COVID-19 (методом ПЛР), всього відсутніх по хворобі по загальноосвітньому закладу 46 учнів та 8 вчителів, яким встановлено діагноз «підозра на COVID-19».
Крім того, по ЗОШ І-ІІ ст. с.Рибчинці, філія ОЗШ І-ІІІ ст. с.Уланів та НВК «ЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» с.Пагурці філія ОЗШ І-ІІІ ст. с.Уланів відсутні по хворобі відповідно – 6 та 2 педагогічні працівники.
На засіданні були присутні начальник відділу освіти райдержадміністрації Андрій Жук, заступник начальника Хмільницького районного управління ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області – Алла Чорна, завідувач ВСП Хмільницький міськрайонний відділ лабораторних досліджень ДУ «Вінницький обласний лабораторний центр МОЗ України» – Володимир Бойко, які виступили перед присутніми зі своїми доповідями. Загалом з урахуванням обговорень, з метою ефективної протидії поширенню та розірвання епідемічного ланцюга поширення інфекції, спричиненої коронавірусом SARS – СоV-2 серед учнів та педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів району комісія вирішила перевести освітній процес в 5-11 класах ОЗШ І-ІІІ ст. с. Уланів на дистанційну форму навчання з 10 листопада 2020 року терміном 6 календарних днів.
Також було вирішено перевести освітній процес в ЗШ І-ІІ ст. с.Рибчинці філія ОЗШ І-ІІІ ст. с. Уланів на дистанційну форму навчання з 10 листопада 2020 року терміном 6 календарних днів.
Крім того, перевести освітній процес в НВК «ЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ» с.Пагурці філія ОЗШ І-ІІІ ст. с. Уланів на дистанційну форму навчання з 10 листопада 2020 року терміном 6 календарних днів.
За інформацією сайту Хмільницької РДА.
Фото – з відкритих джерел.