
Такі дані міжнародного дослідження сприйняття національних брендів «Global Soft Power Index», яке проводить Brand Finance.
Україна посіла 19 місце за рівнем впливовості у світовому рейтингу “м’якої сили”. Водночас за показником впізнаваності Україна піднялася з 47 на 14 місце.
Як засвідчило дослідження, за минулий рік Україна додала найбільше балів серед усіх країн світового рейтингу м’якої сили «Global Soft Power Index», посівши 37 місце зі 121. Для порівняння, у 2021 році Україна займала 61 позицію.
- Індекс показує здатність впливати на інших за допомогою привабливості та переконання, а не примусу та сили. Серед досліджуваних показників, зокрема, впливовість, впізнаваність та репутація країн. Завдяки успішному застосуванню дипломатичних інструментів Україна увійшла до 20 найвпливовіших країн світу, – йдеться у повідомленні.
В Українському інституті відзначили, що репутація України продемонструвала помірне покращення, зауваживши, що зростання показника стримують респонденти з Азії, які вважають, що репутація України дещо знизилась.
Відповідно до регіональних показників, найбільше зростання позитивного сприйняття м’якої сили України зафіксовано в Європі, у Близькому Сході та Північній Африці, Північній Америці та Океанії. Найвищі оцінки Україні дали переважно країни, які мають спільні історичні чи культурні зв’язки з Україною: Польща, Литва, Естонія та Латвія.
Як повідомляється, загальний індекс “м’якої сили” базується на оцінці впізнаваності країни, її репутації та впливу, а також на таких показниках: бізнес і торгівля, медіа і комунікації, культура та спадщина, освіта і наука, люди і цінності, міжнародні відносини, врядування та сталий розвиток.