У поліції розповіли, як вберегти банківську картку і не стати жертвою шахраїв

У поліції розповіли, як вберегти банківську картку і не стати жертвою шахраїв

Багато людей зберігають свої заощадження на банківських картках. Це дуже зручно й практично, адже не потрібно носити з собою купюри, монети, а компактну картку можна всього лише покласти у кишеню і за потреби розрахуватися нею в магазині, або ж зняти кошти у будь-якому банкоматі.

Однак існує загроза з боку шахраїв, які різними способами намагаються дізнатися дані банківської картки. До речі, нині поліцією Вінницької області розслідується 124 кримінальні провадження.

Зловмисники за випадковими номерами телефонують громадянам та представляються працівниками банківської установи. Шахраї входять в довіру співрозмовника та дізнаються конфіденційну інформацію щодо їх банківських карток, зокрема, номери рахунків й коди доступу. Після отримання даних, аферисти через інтернет-банкінг знімають кошти, переводять їх на електронні гаманці або здійснюють покупки в інтернет-магазинах.

В першу чергу хмільничанам слід пам’ятати про те, що справжні працівники банківських установ ніколи не запитують повні дані картки.

Конфіденційні дані Вашої картки зловмисники також можуть спробувати дізнатись через електронне листування, шляхом направлення листів про виграші, під приводом “заповнення анкет” тощо.

Як вберегтися від підступних шахрайських дій?

  • нікому не повідомляйте дані вашої банківської картки, особливо ПІН-код та CVV2–код, навіть особам, які представляються працівниками банку;
  • ПІН-код краще запам’ятати та не зберігати його поряд з карткою, не записувати його, особливо на зворотному боці картки;
  • при виникненні підозри щодо шахрайства відразу телефонуйте на номер “гарячої лінії” банку та попросіть заблокувати картку;
  • не розголошуйте коди, які приходять вам на мобільний телефон під час здійснення будь–яких операцій з банківською карткою;
  • якщо ви сумніваєтесь, чи дійсно вам телефонує справжній співробітник банківської установи – запитайте, коли та в яке відділення ви можете підійти й вирішити проблему особисто, а не за телефоном;
  • замовте у банку послугу СМС–повідомлень щодо будь-яких транзакцій з вашого рахунку, це дозволить оперативно реагувати на будь-які неправомірні дії з вашими коштами;
  • встановіть добовий ліміт на зняття готівки та періодично перевіряйте стан коштів на рахунку.

Будьте пильними та обережними, щоб не потрапити в такі ситуації. Якщо запідозрили, що Вас намагаються ошукати, одразу телефонуйте до поліції за номером 102.

За інформацією відділу комунікації поліції Вінницької області.

Поділитись у соц мережі


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *