У кіберполіції громадян попередили про шахраїв, які видають себе за працівників банку

У кіберполіції громадян попередили про шахраїв, які видають себе за працівників банку

Кіберпростір – ще один фронт, де ворог підло та підступно атакує українців. Телефонне шахрайство залишається в топі найпоширеніших схем аферистів. У кіберполіції нагадали базові правила, як не стати жертвами таких схем.

Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних громадян. Досить часто вони телефонують з наступних приводів:

  • Вашу карту заблоковано
  • З вашого рахунку підозріла транзакція
  • Ми здійснюємо перевірку клієнтів
  • Нові правила під час воєнного стану

Найбільш кмітливі можуть використовувати технологію спуфінгу для підміни номера телефону. На іншому кінці «проводу» може бути навіть окупант, а на екрані вашого ґаджета буде відображатися український номер банку, пенсійного фонду, податкової, поліції тощо.

У Кіберполіції громадян застерегли бути вкрай обережними та запам’ятати, що ким би не представився співбесідник і які б приводи не називав, в жодному разі не можна повідомляти дані своєї банківської картки, особливо CVV, терміну дії картки, одноразових паролів з SMS, даних для авторизації в онлайн-банкінгу.

Навіть в умовах війни справжні співробітники банку або працівники державних установ не запитують таку інформацію.

  • Для платежів або переказів користуйтеся лише перевіреними сервісами та відключіть у мобільного оператора можливість віддаленої заміни SIM-карти.
  • Ваш банк пропонує функцію динамічного CVV? Не нехтуйте такою пропозицією, – нагадують в Кіберполіції.

Якщо ж ви стали жертвою телефонного шахрайства, подайте звернення на сайті кіберполіції https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або зверніться до найближчого відділення поліції.

Поділитись у соц мережі


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *