У Хмільнику запроваджується електронна міжвідомча взаємодія

Про це повідомляє управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради, інформує офіційний веб-сайт міської ради:

– Управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради доводить до відома хмільничан, що з метою зниження адміністративного навантаження на громадян, а також оптимізації та підвищення ефективності роботи органів Пенсійного фонду України запроваджується електронна міжвідомча взаємодія. Для призначення, перерахунку, поновлення, припинення, продовження виплати пенсій, надбавок, допомог, доплат та компенсацій або переведення з одного виду пенсії на інший на запит органів, які призначають пенсію, подаються такі відомості:

– з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків – реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті;

– з Державного реєстру актів цивільного стану громадян – дата та місце народження і походження особи, про шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, інші акти цивільного стану особи;

– з централізованого банку даних з проблем інвалідності – про осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю;

– з Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, – про осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою;

– з реєстрів даних про дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, які проживають чи перебувають в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, – про здобуття такими дітьми та учнями дошкільної та загальної середньої освіти;

– з реєстрів територіальних громад – про місце проживання/перебування особи із зазначенням адреси житла/місця перебування.

Забороняється вимагати від особи, яка подає заяву для призначення пенсії, документи, що підтверджують відомості, зазначені вище (крім випадку, коли такі відомості відсутні або містять розбіжності у відповідній інформаційній системі або особа не надала згоди на отримання та обробку її персональних даних з певної інформаційної системи), а також відомості, які містяться в інформаційних системах Пенсійного фонду України та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Доступ до зазначених реєстрів здійснюється авторизовано із збереженням інформації про службову або посадову особу, яка зробила запит, з використанням засобів реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування на центральному рівні за умови надання особою, яка подає заяву для призначення пенсії, а у випадках, передбачених законом, – також членами її сім’ї згоди на отримання та обробку їх персональних даних.

 

Поділитись у соц мережі


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *