В місті Хмільнику за підтримки проекту «Партнерство для розвитку міст (Проект «ПРОМІС») відбулася творча дискусійна зустріч в форматі «Світового кафе» (авт. – це альтернативний формат обговорення питань у групі). Темою дискусії була «Концепція бренду Хмільницької міської об’єднаної територіальної громади».
В заході взяли участь представники структурних підрозділів міської ради, районної бібліотеки для дорослих, Хмільницького історичного музею, представники громадських організацій, а також жителі сільських громад, які займаються сільським туризмом.
Учасники дискусії обговорили бренд Хмільницької ОТГ, поговорили про маркетингову стратегію, а також про необхідність формування позитивного іміджу нашої громади на місцевому, національному та міжнародному рівнях, обговорили можливості залучення інвестицій тощо.
- Всі ідеї та пропозиції учасників дискусії будуть опрацьовані експертами проекту «ПРОМІС», після чого матеріали буде презентовано представникам влади й громадськості. Після опрацювання й обговорення матеріалів буде прийнято рішення, чи потрібно вносити зміни в чинний бренд, і чи потрібно щось відкоригувати, – розповіли учасники дискусії.
Інформація і фото – з сайтів Хмільницької міської ради та Громадського форуму Хмільниччини