Facebook разом з афільованими платформами Instagram, WhatsApp, Messenger, Oculus VR став жертвою другого в своїй історії глобального збою. Перший збій стався 14 березня 2019 року. Тоді сервіси Facebook, Instagram, WhatsApp “впали” по всьому світу більш ніж на 14 годин. Увесь цей час головні інформаційні платформи для багатьох людей виявилися недоступними. Цього разу платформи не працювали більше 6 годин.
На сайті Facebook Engineering повідомили про причину такого масштабного збою. Збій у роботі стався через неправильну зміну конфігурації на магістральних маршрутизаторах.
- Наші інженерні групи встановили, що зміни конфігурації магістральних маршрутизаторів, які координують мережевий трафік між нашими центрами обробки даних, спричинили проблеми, які перервали цей зв’язок. Це порушення мережевого трафіку зумовило каскадний вплив на способи зв’язку наших центрів обробки даних, в результаті чого наші послуги були зупинені, – йдеться у повідомленні компанії.
Сервіси уже підключені до мережі, і наразі в компанії уже працюють над тим, щоб повністю повернути всі сервіси до звичної роботи. У повідомленні йдеться також і про те, що основна причина цього відключення вплинула також і на багато внутрішніх інструментів та систем, які використовуються у повсякденній роботі, що ускладнюють роботу фахівців компанії швидко діагностувати проблему збою.
Власник компанії Facebook Марк Цукерберг вибачився перед користувачами у соцмережі о 1.54 годині за київським часом:
- Facebook, Instagram, WhatsApp і Messenger повертаються в онлайн-режим. Вибачте за цей зрив сьогодні. Я знаю, наскільки ви покладаєтеся на наші послуги, щоб залишатися на зв’язку з людьми, які вам дорогі.
Сервіс Downdetector, що відстежує збої та відключення на популярних інтернет-ресурсах, назвав збій в роботі Facebook наймасштабнішим із будь-коли зафіксованих. Про проблеми повідомили понад 10,6 млн разів по всьому світу. Соцмережі не працювали понад 6 годин, – повідомив Укрінформ.