СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» ПЕРЕХОДЯТЬ НА ДИСТАНЦІЙНУ КОМУНІКАЦІЮ
Через постійне зростання рівня захворюваності на COVID-19, деякі Центри
обслуговування з 9 жовтня припиняють прийом споживачів, – повідомляють в
енергетичній компанії “ЕНЕРА Вінниця”.
На карантині буде й структурний відділ Хмільника.
Центри обслуговування будуть переведені на режим дистанційної консультації.
Товариство нагадує, що всі питання, щодо постачання електроенергії, можна вирішити за
телефонами:
Кол-центр – (0432) 32-97-77 (багатоканальний). За цим телефоном споживачі можуть
вирішити всі питання щодо електропостачання. Оператори надають консультації з 8:00
до 18:00.
Номери телефонів Центрів обслуговування клієнтів є на сайті Товариства.
Центр обслуговування клієнтів №24 (ХМІЛЬНИК) 050 037 90 33.
Також компанія повідомляє, що в кожному Центрі обслуговування будуть створені
скриньки для звернень, де споживачі зможуть залишити письмові повідомлення для
фахівців ЦОКу.
Як хмільничани зможуть оплатити за електроенергію, не виходячи з дому?
Насамперед, варто скористатися сторінкою на сайті “ЕНЕРА ВІННИЦЯ”:
http://vin.enera.ua/
На початку, подбайте про наступне:
1. Інтернет-з’єднання
2. Мобільний пристрій для отримання смс повідомлення з кодом від вашого банку.
3. Посилання на сервіси оплати.
4. Номер вашого особового рахунку.
ДЕ МОЖНА СПЛАЧУВАТИ?
• На сторінці ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»
• У додатку вашого банку (наприклад Privat24, Monobank та інш.)
• Через популярні платіжні сервіси.
НАПРИКЛАД:
EasyPay
Portmone
ЯК САМЕ ОПЛАЧУВАТИ РАХУНОК?
1. Обрати одержувача у списку;
2. Ввести № особового рахунку;
3. Залишити коментар до шаблону (не обов’язково);
4. Заповнити дані платіжної карти;
5. Вказати суму;
6. Підтвердити виконання платежу.
Також на сайті компанії можна зареєструвати особистий кабінет через який можна також
робити оплати за електроенергію.