Що відбувається зі зв’язком від “Київстар” під час відключень світла: пояснення компанії

Що відбувається зі зв’язком від “Київстар” під час відключень світла: пояснення компанії

Коли вимикають світло – лягає “Київстар” або працює з перебоями. В чому причина, пояснили у пресслужбі компанії та попросили з розумінням поставитись до проблем.

Так, відключення електроенергії безпосередньо впливають на роботу телеком-мереж, оскільки обладнання мобільного та фіксованого зв`язку потребує стабільного енергопостачання.  З 2022 року компанія інвестувала понад 1 млрд грн в енергонезалежність мережі.

Будь-якому акумулятору потрібен час, щоб підзарядитись, а саме від 4 до 6 годин залежно від кількості встановлених акумуляторів для максимального зарядження. Для зарядження джерел безперебійного живлення потрібно 8 годин безперебійної роботи. На жаль, наразі відключення світла мають непрогнозований характер як за кількістю відключень протягом доби, так і за тривалістю. Тому акумулятори не встигають заряджатись, і з такими графіками відключення телеком-оператори та провайдери фіксованого інтернету не завжди можуть забезпечувати безперебійну роботу мережі, попри всі докладені зусилля.

У компанії наголосили, що станом на червень 2024 року на базових станціях встановлено 113 тис. нових акумуляторів (АКБ), що забезпечують роботу базових станцій до 4 годин без зовнішнього живлення. 2,3 тис базових станцій забезпечені генераторами, а це в чотири рази більше, ніж компанія мала у 2022 році. 50 тис.  ДБЖ встановлено у 23 тис. багатоквартирних будинків для підтримання роботи послуги «Домашній Інтернет».

Усі визначені РНБО критично важливі об`єкти підключено до живлення від генераторів. Для забезпечення роботи генераторів за час повномасштабного вторгнення компанія вже використала понад 1,3 млн літрів дизпалива та 0,5 млн літрів бензину.

Для підтримки цілодобової роботи обладнання технічні працівники компанії виїжджають з мобільними генераторами протягом дня на об’єкти для забезпечення роботи мережі. А мережу «Домашнього Інтернету» щоденно обслуговує ще 400 фахівців.

Проте підключити до автономної генерації усі без винятку об`єкти телеком-мереж технічно неможливо. Тому у випадках, коли відключення електроенергії є масштабними і довготривалими, компанія змушена встановлювати пріоритети у забезпеченні живлення базових станцій.

  • Ми сподіваємось на розуміння українців та зважене ставлення громадян до користування послугами зв`язку у випадках блекаутів. Важливо, щоб користувачі утримувалися від використання важкого контенту (перегляд відео, здійснення відеодзвінків) через мобільний інтернет під час блекаутів, тоді акумулятори на базових станціях зможуть працювати довше. Якщо у населеному пункті відсутня електроенергія, краще спілкуватись за допомогою телефонних дзвінків, SMS і текстових повідомлень у месенджерах. Також нагадаємо про послугу «Національний роумінг». У разі зникнення сигналу мобільної мережі свого оператора, абонент може спробувати скористатись мережею іншого оператора без додаткової плати і зміни номеру. Для цього в налаштуваннях мобільного телефону необхідно обрати автоматичний вибір мережі, а якщо смартфон не реєструється в мережах інших операторів, то обрати вручну іншу доступну мобільну мережу, – повідомили у компанії “Київстар”.

Поділитись у соц мережі


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *