
На сайті Вінницької академії безперервної освіти оприлюднили списки конкурсантів-фіналістів конкурсу “Творча скарбничка – 2021”. Приємно, що серед педагогів є й освітяни Хмільницької міської громади та Хмільницького району.
Свої творчі роботи педагоги подавали у трьох номінаціях. Отож, 7 вересня у фінальному етапі конкурсу в номінації «Система роботи з інфомедійної грамотності в освітньому процесі» творчі доробки представили 8 конкурсантів, які перемогли у відбірковому етапі. Конкурсне випробування проходило у формі презентації автором роботи та відповідей на запитання членів журі.
І місце
Стоянов Євгеній Сергійович – Комунальний заклад «Кожухівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Хмільницької міської ради.
Мельник Тетяна Олександрівна – Комунальний заклад «Голодьківський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів» Хмільницької міської ради.
ІІІ місце
Лукіянчук Алла Іванівна – Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №3 м. Калинівка
8 вересня відбувся фінальний етап обласного конкурсу «Творча скарбничка – 2021» у номінації «Система роботи з використання онлайн сервісів: сторітелінг, скрайбінг, комікси, буктрейлер, сучасні методи навчання». Свої творчі доробки представили 8 конкурсантів. Тож у результаті третє місце здобули:
ІІІ місце
Лавренюк Алла Францівна – КЗ “НВК І-ІІІ ст. “ліцей-школа” Козятинської міської ради Вінницької області”
Хринюк Вікторія Валеріївна, Хринюк Руслан Павлович – Опорний комунальний заклад «Ліцей Козятинської міської ради Вінницької області».
9 вересня відбувся фінальний етап конкурсу в номінації «Система роботи з використання технології «Читання і письмо для розвитку критичного мислення» при викладанні предметів та курсів».
ІІ МІСЦЕ
Касинюк Дар’я Дмитрівна – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів No3 м. Калинівка.
Конкурс «Творча скарбничка» департамент освіти та науки Вінницької облдержадміністрації проводить з метою впровадження в практику роботи закладів освіти області перспективного педагогічного досвіду, якісних навчально-методичних посібників, виявлення й підтримки творчих здобутків освітян, підвищення їхньої професійної компетентності, популяризації педагогічних надбань.