Обережно, шахраї! Хмільницькі правоохоронці застерігають, як не потрапити у пастку аферистів!

Обережно, шахраї! Хмільницькі правоохоронці застерігають, як не потрапити у пастку аферистів!

Поділитись у соц мережі

Хмільницький ВП КВП ГУНП у Вінницькій області інформує громадян про види шахрайства, та як не стати жертвою зловмисників!

Шановні громадяни! Працівники поліції вкотре застерігають Вас, що мають місце непоодинокі випадки телефонних шахрайств, і найпоширеніші з них – це «купівля через оголошення та розміщення неіснуйочого товару через інтернет», «ваш родич в поліції – потрібні гроші для його визволення» та «ваша банківська картка заблокована або зафіксовані спроби несанкціонованого втручання у ваш рахунок – назвіть ваші особисті дані».  Пам’ятайте, надійний захист від дій аферистів – Ваша пильність, обережність та інформованість.
Щоб не стати жертвою таких шахраїв, потрібно дотримуватись певних правил:
– перш за все, не впадайте в паніку і не поспішайте виконувати умови шахраїв;
– попросіть людину, яка представилася працівником поліції, назвати прізвище, ім’я, по-батькові і дату народження затриманого родича (практично в 100 відсотках випадків такою інформацією злочинці не володіють і Ваш номер набрали шляхом випадкового набору);
– уточніть, в якому саме відділі або відділенні поліції знаходиться Ваш родич, після чого передзвоніть туди і перевірте інформацію, що є у Вас;
– спробуйте якнайшвидше передзвонити тому, хто «потребує негайної допомоги», або людям, які можуть в даний момент бути поруч і підтвердити або спростувати те, що трапилося;
– не розкривайте особистої інформації невідомим особам;
– у жодному випадку не розголошуйте секретних кодів ваучерів поповнення, даних кредитної картки, паспортних даних;
– не повідомляйте реквізити пластикової карти.
Отримавши реквізити пластикової карти, зловмисники переводять кошти на свій рахунок, а потім знімають їх.
Не поспішайте повідомляти реквізити вашої карти!
Запам’ятайте: справжні працівники банківських установ, ні за яких умов не будуть запитувати у вас особисті дані, ПІН-код чи іншу інформацію, яка надходить у вигляді СМС-повідомлень, чи направляти вас до банкомату для проведення певних операцій.
Для того, щоб перевірити інформацію, що надійшла про блокування карти, необхідно зателефонувати до клієнтської служби підтримки банку. Швидше за все, вам дадуть відповідь, що жодних збоїв на сервері не відбувалося, а ваша карта продовжує обслуговуватися банком.
Шановні громадяни, будьте пильні, перевіряйте надану вам інформацію, не довіряйте незнайомим людям! Та якщо Ви чи Ваші знайомі все ж таки стали жертвою шахраїв, негайно звертайтеся до відділу поліції.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *