У компанії Київстар заявили, що повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Також компанія скасовує наступну тарифну плату для своїх користувачів.
- Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда: скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів; виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ, – запевнили у пресслужбі Київстар.
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Все відбувається автоматично. У день планової оплати гроші з рахунку не знімуться і нарахуються всі обсяги за тарифом.