Хмільницьке бюро правової допомоги працює під час карантину лише “онлайн”

Хмільницьке бюро правової допомоги працює під час карантину лише “онлайн”

З 23 березня і до завершення карантину система безоплатної правової допомоги призупиняє особистий прийом громадян та надання адресної правової допомоги. У цей період система БПД надаватиме правові послуги дистанційно. Ці заходи передбачені наказом Координаційного центру з надання правової допомоги від 20 березня №128-аг«Про організацію роботи з громадянами на період карантину».

На період карантину призупинено особистий прийом громадян посадовими особами і працівниками Координаційного центру з надання правової допомоги, регіональних та місцевих центрів з надання БВПД. Призупинено також надання адресної безоплатної первинної та вторинної правової допомоги працівниками місцевих центрів.

Безоплатна первинна та вторинна правова допомога надаватиметься із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та з використанням скриньок для кореспонденції.

Надати необхідні документи можна через спеціально обладнані скриньки для кореспонденції або електронні засоби зв’язку (адреси та електронні пошти місцевих центрів з надання БВПД можна дізнатися на офіційному сайті системи БПД https://www.legalaid.gov.ua/ ).

Щоб отримати юридичну консультацію або роз’яснення з правових питань:

– зателефонуйте на безкоштовний номер системи БПД 0 800-213-103

– поставте запитання у месенджер Фейсбук-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/

– напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД –https://www.legalaid.gov.ua/ )

– прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid   та обговоріть її у нашому чаті – https://t.me/ualegalaidchat

– поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД   https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk

– скористайтеся правничою вікіпедієюWikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua

Кожній людині варто памʼятати, що карантин — це не перешкода для отримання правової допомоги від держави. Система БПД працює у посиленому режимі, консультує громадян і допомагає вирішити правові питання.

Ми посилили інформаційно-просвітницьку роботу. Інформуємогромадян про їхні права та механізм їх захисту через офіційний сайт та сторінки системи БПД у соціальних мережах, ЗМІ, інформаційні ресурси партнерських організацій.

Переконані, що щоденна праця фахівців системи БПД є надзвичайно важливою в цей час.

Ми допоможемо захистити Ваші права!

Відео ролик про дистанційний доступ до системи безоплатної правової допомоги

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1wxVAQi0NMvDd9O_Pz8n5p1TukzZknBHs%2Fview%3Ffbclid%3DIwAR2D8Vs1LRoIvmL-VPnnmDfws8ubeGTrj_phvcMlnWjNzW-ExcoVGZohcOo&h=AT0Eq8HoLFbzxjQFatKq3f1Xr66gUsJ4HqApIHMcVwkAIGXRHfL8HWinH2E3O9KV67JD5IZ9-DlvoLZTfjTYZNQv8xOYqg7UcMtq4mnCqP_ytPPfuQIypKzcAq4GXpf-yDSj

Текст – Хмільницьке бюро правової допомоги

Поділитись у соц мережі


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *