Хмільничани зможуть повідомляти про проблеми громади на спеціальному сайті

Хмільничани зможуть повідомляти про проблеми громади на спеціальному сайті

Через спеціальний веб-портал жителі Хмільницької громади зможуть повідомити про повалене дерево, стихійне сміттєзвалище або ж зникнення дорожнього люка, навіть не відходячи від місця знахідки. Зробити це можна буде через телефон, скориставшись мобільними даними і позначивши місце та надіславши фото. Адже в міській громаді запрацювала нова інтернет-платформа “Відкрите місто”, – повідомили на сайті Хмільницької міської ради, пише NEWS Хмільника.

Проєкт “Відкрите місто” є краудсорсинговою інтернет-платформою для взаємодії мешканців з місцевою владою та комунальними підприємствами, а також для самоорганізації громадян.

На сайті є 2 розділи:

  1. «Проблеми» – дає можливість створювати повідомлення про проблему, яке буде направлено у відповідну організацію для її вирішення.
  2. «Корисні об’єкти» – карта міста, на яку користувачі порталу можуть наносити різного роду корисні об’єкти, як-то: лікарні, школи, автопарковки, туристичні об’єкти, зони безкоштовного Wi-Fi, пункти прийму батарейок, інше.

Ініціатива з новою інтернет-платформою є дуже корисною для громади та громадян. Адже люди є всюди, а працівники комунальних служб не завжди можуть вчасно виявити проблемні ділянки. Тому відтепер хмільничани зможуть оперативно повідомляти відповідні органи про, наприклад, дерево, яке перешкоджає рухові людей чи авто, про сміття тощо.

Як повідомити про проблему:

Спочатку потрібно зайти на сайт

  1. https://opencity.e-dem.ua/map/UA0510900000
  2. Натиснути кнопку «Повідомити»
  3. Обрати категорію проблеми
  4. Поставити позначку на карті, де знаходиться проблема
  5. Коротко описати проблему
  6. Додати фото та/або відео
  7. Натиснути «Повідомити»

Після цього повідомлення буде перевірено модератором та опубліковано на сайті. Одночасно з цим відповідний підрозділ міської ради або комунальне підприємство отримає «сигнал» про проблему, яку потрібно негайно вирішити.

На сайті міськради наголошують на тому, що для вирішення деяких проблем потрібно буде зачекати, наприклад, “якщо проблема стосується облаштування освітлення вулиці тощо”. Однак запевняють, що після вирішення проблеми про це одразу ж повідомлятимуть на сайті.

Хмільничан також попередили про те, що електронне спілкування мешканців територіальної громади з підрозділами місцевих органів влади чи комунальних підприємств на сторінках комунікаційної платформи «Відкрите місто» не має статусу офіційного листування, воно не може бути опубліковане у засобах масової інформації чи використане у вигляді посилань як офіційна відповідь органу місцевого самоврядування. Для отримання офіційної відповіді необхідно звернутися до міської ради в порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».

Крім того, модератори сайту мають право залишити без відповіді і не розміщувати на сайті звернення, які містять ненормативну лексику, наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, а також заклики до розпалювання національної, расової, релігійної та іншої ворожнечі.

Довідково:

Сервіс «Відкрите місто» у Хмільницькій міській територіальній громаді впроваджено відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між виконавчим комітетом Хмільницької міської ради та МБО «Фонд Східна Європа» про взаєморозуміння та співпрацю, а також на виконання заходів спільного з Хмільницькою районною громадською організацією «ПРАВО» проєкту «Розвиток інструментів civic tech в Хмiльницькiй міській територіальній громаді».

 

 

Поділитись у соц мережі


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *