Хмільничанам телефонують шахраї і представляються службою безпеки банку

Хмільничанам телефонують шахраї і представляються службою безпеки банку

Хмільничанам телефонують шахраї з метою отримати будь-яку інформацію про стан банківських карток і їхніх даних. Тож усім жителям Хмільниччини варто бути вкрай обережними та не повідомляти зайвої інформації про свої картки шахрая.

Наприклад, про один із таких випадків повідомила хмільничанка Ольга:

  • Дзвонили зі “Служби безпеки банку”. Ніби вони відхилили проведення платежу на 1351 грн. на користь ” Розетки” і заблокували мою карту до уточнення обставин. Коли я уточнила, яку саме карту, відповіли, що кредитну. Після того, як я сказала, що не маю кредитки, кинули слухавку,розповіла Ольга.

Це непоодинокий випадок. Таке враження, що хтось отримав список телефонів хмільничан і відпрацьовує суто по нашій території.

Хмільничанка Оксана розповіла нашому виданню, що їй зателефонували начебто зі служби безпеки Національного банку України щодо блокування картки. Сказали, що перемикають на фахівця.

  • Фахівцем був якийсь хлопчина. Він запитав мене, чи маю я якісь до нього питання. А потім, чи можна зі мною познайомитись. Я відповіла: “Вам що, немає чим зайнятись?”, а потім цей київський номер ввела у гуглі, де видало результат, що це шахраї.

Найбільше Оксану здивувало те, чому безпека Національного банку цікавиться її картками. Вона зрозуміла, що це несправжній дзвінок, і кинула слухавку. Більше того, як працівниця банку жінка чудово знає про стан своїх карток, тим більше про те, що служба безпеки банку ніколи не дзвонить своїм клієнтам.

Нагадаємо, що в жодному разі нікому не повідомляйте дані вашої банківської картки, особливо ПІН-код та CVV2 – код, навіть особам, які представляються працівниками банку. ПІН-код краще запам’ятати та не зберігати його поряд з карткою, не записувати його, особливо на зворотному боці картки.

Найпоширенішим, на даний час, методом отримання даних вашої банківської картки задля подальшого зняття коштів з неї є “дзвінок з банку” або ж надсилання СМС-повідомлення з текстом: “Ваша картка заблокована”. Довірлива особа телефонує за номером, щоб вирішити проблему із блокуванням картки. В розмові шахраї намагаються отримати від вас дані картки, а саме: номер картки, строк дії карти, і, головне, CVV, CVC2 – коду картки. Зазначені дані “працівник” банку просить надати задля “розблокування” картки або ж з іншого приводу. Після отримання даних, шахраї через інтернет-банкінг знімають кошти, переводять їх на електронні гаманці або здійснюють покупки в інтернет-магазинах.

Дійсні працівники банку ніколи не запитують повні дані картки.

Трапляються також випадки, зловмисники створюють банківських сайтів-клонів, або ж сайтів з інтернет-торгівлі, де ви вводите дані своєї картки і вони опиняються в руках шахраїв.

Тож бережіть себе та свої заощадження!

Алла Корнієнко.

 

Поділитись у соц мережі


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *