Хмільничан закликають без потреби не відвідувати міську раду та інші установи

Хмільничан закликають без потреби не відвідувати міську раду та інші установи

У зв’язку із загрозою коронавірусу та карантинних заходів хмільничан просять максимально обмежити відвідування міської ради та виконавчих органів. Відповідне звернення оприлюднила пресслужба Хмільницької міської ради. Дослівно:

– У зв’язку із ймовірністю поширення коронавірусу на території України  лікарі наполегливо  рекомендують уникати перебування у місцях скупчення людей. На території Хмільницької міської громади  призупинено навчання у школах та позашкільних закладах, а також призупинено освітній процес у дошкільних навчальних закладах.

Адміністративні структури, серед яких і Центр надання адміністративних послуг у м.Хмільнику, а також структурні підрозділи міської ради, що проводять прийом громадян, працюють у звичайному режимі.

Однак  для уникнення загрози поширення коронавірусу, переконливо звертаємося  до громадян із проханням без нагальної потреби обмежити візити до міської ради та її виконавчих органів і РЕКОМЕНДУЄМО за можливості звертатися до фахівців міської ради по телефону або електронною поштою.

Для отримання консультацій хмільничани можуть зателефонувати:

2-20-85 (Центр надання адмінпослуг у м.Хмільнику) – із  земельних питань, питань містобудівної та архітектурної діяльності, житлово-комунального господарства та комунальної власності;

2-21-30 (управління праці та соціального захисту населення міської ради)  – з питань матеріальних допомог, пільг, компенсацій, субсидій інших питань соціального захисту населення;

2-44-66 (відділ ведення реєстру територіальної громади міської ради ) – з  питань реєстрації місця проживання громадян, зняття з реєстрації, видача довідок про склад сім’ї;

2-32-72  (архівний відділ міської ради) – з  питань отримання архівних довідок;

2-28-04 (реєстраційний відділ міської ради) – з питань державної реєстрації суб’єктів господарювання, державної реєстрації прав на нерухоме майно;

2-44-36 (відділ земельних відносин міської ради) – з питань оформлення документів щодо купівлі (оренди) земельних ділянок для провадження підприємницької діяльності, а також з інших питань земельних відносин;

2-32-73 (сектор комунальної власності управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради) – з питань щодо використання комунального майна для провадження підприємницької діяльності.

Окрім цього,  окремі адміністративні послуги можна отримати он-лайн. Їх перелік  розміщено на офіційному сайті міської ради.

Також пропонуємо з питань отримання адмінпослуг звертатися через   e–mail: admincentr_hm@ukr.net

Фахівці  структур міської ради готові надати всю можливу консультативну допомогу.

Перепрошуємо за тимчасові незручності.

Сподіваємося на ваше розуміння.

 

Поділитись у соц мережі


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *