Жителі Вінницької області час від часу звертаються до АТ “Вінницяобленерго”з наріканнями на відключення електроенергії через проведення планових робіт з ремонту електромереж або розчистки трас повітряних ліній. Але такі відключення є необхідними, і тому працівники товариства на своєму сайті пояснили громадянам, чому у зимовий період та й взагалі змушені залишати жителів без світла.
В повідомленні йдеться про те, що будь-які планові роботи виконуються згідно графіка планових робіт, що погоджується з органами місцевого самоврядування, і енергетики не в праві їх відміняти. До того ж, планові ремонтні роботи, технічне обслуговування, у тому числі й роботи з розчистки повітряних ліній – це не лише виробнича необхідність, а життєва, оскільки від того напряму залежить дієздатність,безперебійність, надійність функціонування електромереж і, відповідно, зменшення кількості аварій.
Щодо непередбачуваних позапланових робіт, а саме аварійних, то про них енергетики заздалегідь не можуть знати. Як правило, аварійні перерви в електропостачанні спричиняються через погіршення погодних умов (пориви вітру, контакт гілок з проводами під напругою, що знаходяться у безпосередній близькості з повітряними лініями, фізичний вплив внаслідок ДТП, пожеж тощо). Ситуація з відключенням повітряних ліній від електроенергії може статися також через рясні дощі, снігопади, ожеледь. Тому енергетики просять споживачів з розумінням поставитися до роботи енергетиків, які вдень і вночі, за будь якої погоди та ситуації стараються, аби у домівках громадян було світло.
Оповіщення споживачів електроенергії про проведення планових робіт відбувається заздалегідь через різні інформаційні портали: офіційний сайт Товариства, SMS – повідомлення кожному побутовому споживачеві згідно існуючої бази даних споживачів. Підприємства (юридичні споживачі), які знаходяться на території електромереж, попереджаються про відключення електропостачання через диспетчерську службу або телефонограмою з чітко зазначеним часом вимкнення електроенергії та підключення до неї, – йдеться в зверненні до громадян. Крім того, нагадуємо, графік планових відключень по Хмільнику та району публікується на сайті NEWS Хмільника.
Крім того, працівники товариства звернулися до мешканців області стосовно обірваних проводів., а саме: при виявлені обірваних проводів ліній електропередач у жодному разі не потрібно наближатись до них на відстань меншу ніж 8 метрів. Про такі пошкодження неодбхідно одразу повідомляти за номером Кол-центру – 0800217217 та організувати охорону місця пошкодження до моменту прибуття працівників товариства.
З графіком планових відключень ви можете ознайомитися тут: https://xmilnuk.vn.ua/de-i-koly-vymykatymut-svitlo-grafik-planovyh-vidklyuchen-na-lyutyj-vid-so-hmilnyczki-elektromerezhi/
Планові відключення майже кожного вечора саме вечора коли людям необхідне світло, в більшості населення отоплення ПРАЦЮЄ з насосами які працюють від світла і при їх відключені діти сидять в холодних домівках, а в них кожного дня при дзвінку до них як не аварійна ситуація причому кожного дня, то планове відключення. Чому ремонтні роботи не проводяться не під час опальвального сезону.???????