Про те, коли закінчиться дефіцит пального в Україні, розповів директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн. Він висловив думку, що гострий дефіцит пального на українських заправках може знизитись вже до кінця травня,- повідомляє NEWS Хмільника.
Сергій Куюн повідомив, що до серпня в Україні має запрацювати нова система постачання пального з країн ЄС. Пальне поступатиме за декількома напрямками, у тому числі бензовозами та залізницею.
Також експерт зазначив, що вже зараз збільшується постачання пального з-за кордону, але поки паливний ринок не наповниться, в Україні спостерігатиметься дефіцит та продаж за спекулятивними цінами.
Перша віцепрем’єр-міністерка України – міністерка економіки Юлія Свириденко повідомила 17 травня, що держрегулювання цін на пальне в Україні призупинено. Влада очікує, що граничні ціни на ДТ становитимуть не більше ніж 58 грн/л, на бензин – не більш як 52 грн/л.
До слова, Антимонопольний комітет розпочав дослідження щодо можливого порушення найбільшими мережами АЗС законодавства про захист економічної конкуренції.
За інформацією forbes.ua, минулого тижня Україна та Польща домовилися про скасування дозволів для всіх перевізників, які здійснюють міжнародні перевезення пального.
У мирний час Україна потребувала в червні 600 000 т бензину та дизельного пального. Зараз споживання скоротилося десь на третину. Тому потреба становить близько 400 000 тонн. Польща погодилася забезпечити надходження понад 200 000 т продукції щомісяця.
В Україну надходить достатньо пального і дизеля, тож дедалі більше АЗС відкриватимуться й реалізовуватимуть пальне. Також буде створено стратегічний запас пального, – повідомив на брифінгу заступник керівника Офісу президента України Ростислав Шурма.
Довідково:
Дефіцит пального в Україні утворився через зупинку імпорту з Білорусі та РФ та удари ворога по паливній інфраструктурі. Зокрема, знищено Кременчуцький нафтопереробний завод, який був основним виробником пального в країні.