Запорізьким автозаводом у 1960-х роках було розроблено ЗАЗ-965С з правостороннім кермом. Таких екземплярів випустили близько 650. На жаль, до наших днів не збереглося жодного.
Хоча правокермові автомобілі постачалися на експорт для тих чи інших країн із лівостороннім рухом, Запорожець 965С був створений на замовлення Міністерства зв’язку, на що і вказувала літера С у назві (связь).
Такий автомобіль знадобився для листонош для збирання відправлень із поштових скриньок у великих містах. Вихід із класичного лівокермового автомобіля на проїжджу частину по 100 разів на день був небезпечним, інженери розв’язали проблему просто – зробили ЗАЗ-965 правокермовим. Інтенсивність руху в ті часи ще була невисокою і таке розташування керма не надто заважало оглядовості з місця водія.
На місці задніх сидінь зробили відсік для зібраної кореспонденції, а бічні скла закрили металевим листом. Вантажність автівки становила 150 кілограмів за власної ваги легковика у 650 кг.
Мотори були стандартними: 4-циліндрові V-подібні двигуни повітряного охолодження Мелітопольського моторного заводу. Версії об’ємом 749 та 887 кубічних сантиметрів мали потужність 23 та 27 к.с. відповідно, що дозволяло розвивати максимальну швидкість до 90 км/год. Середні витрати пального становили 6,5 літра на 100 км.
За інформацією – За кермом Україна.