Про це повідомляє центр надання адміністративних послуг у м. Хмільнику, інформує офіційний веб-сайт міської ради:
– Упродовж липня 2019 року до Хмільницької міської ради та її виконавчих органів надійшло 93 звернення громадян, що на 4 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян – питання соціального захисту – 48 одиниць.
У липні поточного року до Хмільницької міської ради надійшло 14 колективних звернень.
На особистому прийомі міським головою було прийнято 8 звернень від громадян.
Від органів влади вищого рівня у липні поточного року до Хмільницької міської ради надійшло 14 звернень від Урядової «Гарячої лінії».
Питання, що порушують громадяни у своїх зверненнях стосуються роботи транспорту та міських перевезень, питання житлово-комунального господарства, нарахування житлових субсидій, соціальних виплат тощо.
За результатами розгляду звернень:
- вирішено позитивно –19;
- надано відповідні роз’яснення –37;
- знаходяться на розгляді до остаточного вирішення – 37 звернень громадян – переважна більшість з них, це питання надання матеріальної допомоги на лікування.