93 звернення хмільничан розглянули у липні

Про це повідомляє центр надання адміністративних послуг у м. Хмільнику, інформує офіційний веб-сайт міської ради:

– Упродовж липня 2019 року до Хмільницької міської ради  та її виконавчих органів надійшло  93 звернення громадян, що на 4 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян – питання соціального захисту – 48 одиниць.

У  липні поточного року до Хмільницької міської ради надійшло 14 колективних звернень.

На особистому прийомі міським головою було прийнято 8 звернень від громадян.

Від органів влади вищого рівня у липні поточного року  до Хмільницької міської ради надійшло  14 звернень від Урядової «Гарячої лінії».

Питання, що порушують громадяни у своїх зверненнях стосуються роботи транспорту та міських перевезень, питання житлово-комунального господарства, нарахування житлових субсидій, соціальних виплат тощо.

За результатами розгляду звернень:

  • вирішено позитивно –19;
  • надано відповідні роз’яснення –37;
  • знаходяться на розгляді до остаточного вирішення – 37 звернень громадян – переважна більшість з них, це питання надання матеріальної допомоги на лікування.

 

Поділитись у соц мережі


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *